Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

26.2.09

love again?maybe not maybe ya....ehehe


haha..aku pun x tahu la ape yg bermain dipkran aku skrg ni..kini aku dah berjaya melawan sume kesepian aku..sebab kawan aku yg tercinta (zura)..aku syg kat die..die byk support aku dari dulu smpe skrg..hope r/ship kitorang akan kekal sampe bebila..amin..
pas byk kali broke up, aku ingat aku dah putus asa, tp sbnrnye tak..jauh di sudut hati aku untuk berhenti takat tu je..aku tahu aku pun layak tuk kecapi kebahagian cinta cam org lain gak..even byk dugaan+kepahitan+kesakitan yg aku alami..aku ttp bersyukur kepadaNYA..kerana NYA telah memberi aku kekuatan dan ketabahan yang begitu besar sekali..pemberianNYA adalah, family aku, dan kawan aku..tanpa mereka,aku sedar aku akan patah semangat..
walaupun begitu jauh perjalanan cinta ku ni,walaupun byk perhentian yg harus aku singgah, aku ttp akan mara ke depan..cam lagu ct "walau apa pun yg terjadi,berjalanlah tanpa henti, air mata tertahan, tunggu masa tuk dijatuhkan"..walaupun berbaldi2 air mate ni yg jth..aku akan ttp teruskan semangat aku tuk mencari cinta aku..
lately ni, aku ade kenal dgn sorang ni..2 months ago..since kitorang berkawan, aku rase happy sgt..aku rase senang la dgn die..die byk buat aku ketawa..dan aku rase serasi dengan die..lastnite, since 1 week kitorang x jumpe, die ajak aku kuar, x penah2 aku drive sejauh tu..first beb sbb die..ehehe..aku ajak zura sekali..saje nak bagi zura kenal hati budi die..zura kate die nmpk org, baik and else..zura kate lagi, die ikhlas dgn aku,dan nmpk kitorg serasi berdua..
tula, since 1 week ni, asyik terbayang je wjh die..terkenang lawak2 bodoh yg die buat tu..kdg2 buat aku tersenyum sesorg..ehehe..
em, apakah perasaan ini sebenarnye..ooo...
Ya Allah, andai die ditakdirkan untuk aku,aku akan terima seadanya, aku akan hargainya sepenuh hati, aku akan bersyukur atas pemberian mu itu..Terima kasih Ya Allah..Andai kami berdua dijodohkan,aku mohon kepadaMU agar bukakan lah ati die supaya die dapat menjaga ati aku dgn sebaik mungkin..aku dah taknak dilukakan untuk kali ini..
Aminn...

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com