Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

20.4.09

kesimpulannya...

memang itulah hakikat hidup..penuh dgn rintangan dan cabaran..kite haruslah kuat tuk mengharunginye..harus kuat dan tabah, memohon kekuatan dari yang maha esa...aku juga tak terlepas dr tu semua..memohon kekuatan dan ketabahan..setiap hari aku memohonnya dari mu Ya Allah..pas bace komen2 dr bro love..aku rase satu kekuatan baru wujud dalam diri aku.. aku bertuah kerana miliki sumenye..kebahagian dr family dan kwn2..kalo diberi pilihan, biar aku hilang kekasih drpd aku kehilangan mereka sume..mmg betul ape yg org ckp, lebih baik aku skit skrg dr aku skt kemudian..aku spttnye bersyukur sbb aku kehilangan lelaki yg entah ape2 tu..
Amran...mungkin ko jugak bknlah jodoh yg terbaik utk ku..sbb tu Allah jauhkan ko dr ku..ape2 pun aku ttp kuat tuk menghadapinye..dgn harapan aku akan ketemui yg pasti jauh lebih bari dr ape yg telah pegi..insyaallah..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com