Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

5.8.09

nape aku jd camni??


pagi ni aku bgn dgn mate bengkak dan x de mood nak g keje..tahu nape?mlm td aku kuar dgn hajar pasai eks ihsan tu..em, aku dgr cite die..rase kesian sgt..nape la die sggp korbankan diri die utk cinta ihsan yg plastik tu..perangai ihsan tu sebijik cam perangai akmal..atleast akmal still de hati perut, x ego, boleh merayu mintak maap kat aku..em..x pela ape2 pun aku harap hajar byk bersabar dlm mengharungi kehidupannye dgn ihsan..semoga diorg kekal bahagia..insyaallah..em..tapi bukan sbb hajar dgn ihsan ek aku menanggis mlm td..tp disebabkan lelaki yg aku terlalu sygkan dan x boleh lupekan..adam..pas bergayut dgn zul..adam sms aku..the end sms, die kate "im so sori n i do love"..hati aku mmg betoi2 tersentuh lagi..udahlah tghari smlm die sms kate "to be truthfull i do love u"..oh damn!nape sume ni terjadi..dulu akmal, skrg adam..napela u all ni suke sgt mainkan perasaan aku ha?..aku letihla dgn sume permainan ni.die mintak aku tunaikan permintaan die, die hope b4 aku bertunang die nak jumpe aku buat kali terakhir..em..aku pun confuse, adekah patut aku jumpe die setelah ape yg die dah buat pd aku..patutke ha?katenye die terlalu sygkan aku, dan dlm mase yg same die sygkan shila gak..kalo boleh die nak dua2 sekali..mane boleh camtu..sng je diorg kan..tapi yg herannye nape aku leh jd camni..nape aku leh syg lebih dr seorg..means, aku sygkan akmal, aku gak sygkan adam, aku gak sygkan zulk, dan aku pun dah semakin sygkan bakal tunang ku..entahla nape aku leh jd camtu ek..Ya Allah, kau kuatkan lah hatiku ini..aku takut dgn sume dugaan ni..tula, yg mlm td aku dok sms2 dgn adam pasai perasaan msg2..mmg aku rase sedih sgt..semalaman aku menangis x tido..pagi ni die sms ckp bende yg same lagi..arghh..aku keliru..ape bende yg berlaku ni..uwaa

2 comments:

lumut said...

lelaki mmg cmtuh..

sumtime sux and x reti nak apprc8..

tapi bgoslah..

kau dah ada pengganti..

lupekan yang lepas..

move on.
ok?
=)

ms diaz said...

thanks beb!

 
Blogger Templates by Wishafriend.com