2.11.09

our big E day (part 2)



sbnrnye,mmg x sabar sgt nak tunggu album
tunang siap..tapi abg nizam yg photog tu,
bz dgn kerja2 die..so, ku de request nak view dlm fotopages
die, tapi de mslh teknikal lak.nsb baik semalam die de emelkan
a few pic tu mengubat hati ku ini..ehehe..

em, ku tak cite lagikan kronologi majlis tunang ku aritu kan??
so, disebabkan stress dgn kerja2 kat ofis ni, ku pun cube la
menaip entry baru di sini..ahaks

OUR BIG E DAY

pasai buat keputusan tuk bertunang ni mmg x lame..
sume pihak terkejut dgn keputusan ku itu..
hinggakan ayah dan mak suh aku pikir betoi2, sbb
x nak aku kecewa dgn keputusan yg aku buat tu..
fyi, dan tuk sume..ku x pilih die kerana ku desperate
nak kawin..or, aku jeles sbb adik ku nak kawin..or
ape2 jela andaian yang menyakitkan telinge..
ku terime dgn dgn hati yg terbuka dan penuh
kesyukuran..ku sentiasa memohon agar die
adalah yang terbaik utk ku..sentiasa menyayangi ku dan menyintaiku..
yang sentiasa ade dikala ku menangis dan ketawa..yang boleh menjage
dan memimpinku hingga akhir hayat..dan juga yg boleh membahagiakan
aku sebagaimana ayah dan mak berikan kebahagiaan pada ku selama 26 thn ni...
AMIN...
em..seperti yang aku telah tulis di entry2 b4 ni, aku seringkali dikecewakan
oleh lelaki2 yg cam hampeh dan x gune..selepas ku jumpe die bulan jan yg lepas..
ku telah amik satu keputusan dan ku yakin die adalah yg terbaik antara yg pernah
kumiliki sebelum ini..
so, berlangsungla tarikh bersejarah dalam hidup ku dan die..pada 17 okt 2009,
ku telah selamat menjadi tunangan die..insyaallah, semoga kebahagiaan dan kegembiraan
yg kami miliki ini berkekalan la hendaknya..




0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com