sbnrnye,mmg x sabar sgt nak tunggu album
tunang siap..tapi abg nizam yg photog tu,
bz dgn kerja2 die..so, ku de request nak view dlm fotopages
die, tapi de mslh teknikal lak.nsb baik semalam die de emelkan
a few pic tu mengubat hati ku ini..ehehe..
em, ku tak cite lagikan kronologi majlis tunang ku aritu kan??
so, disebabkan stress dgn kerja2 kat ofis ni, ku pun cube la
menaip entry baru di sini..ahaks
OUR BIG E DAY
pasai buat keputusan tuk bertunang ni mmg x lame..
sume pihak terkejut dgn keputusan ku itu..
hinggakan ayah dan mak suh aku pikir betoi2, sbb
x nak aku kecewa dgn keputusan yg aku buat tu..
fyi, dan tuk sume..ku x pilih die kerana ku desperate
nak kawin..or, aku jeles sbb adik ku nak kawin..or
ape2 jela andaian yang menyakitkan telinge..
ku terime dgn dgn hati yg terbuka dan penuh
kesyukuran..ku sentiasa memohon agar die
adalah yang terbaik utk ku..sentiasa menyayangi ku dan menyintaiku..
yang sentiasa ade dikala ku menangis dan ketawa..yang boleh menjage
dan memimpinku hingga akhir hayat..dan juga yg boleh membahagiakan
aku sebagaimana ayah dan mak berikan kebahagiaan pada ku selama 26 thn ni...
AMIN...
em..seperti yang aku telah tulis di entry2 b4 ni, aku seringkali dikecewakan
oleh lelaki2 yg cam hampeh dan x gune..selepas ku jumpe die bulan jan yg lepas..
ku telah amik satu keputusan dan ku yakin die adalah yg terbaik antara yg pernah
kumiliki sebelum ini..
so, berlangsungla tarikh bersejarah dalam hidup ku dan die..pada 17 okt 2009,
ku telah selamat menjadi tunangan die..insyaallah, semoga kebahagiaan dan kegembiraan
yg kami miliki ini berkekalan la hendaknya..
2.11.09
our big E day (part 2)
Posted by ms diaz at 6:10 PM 0 comments
27.10.09
our Love is Purple
![]() | |
| |
|
Posted by ms diaz at 7:04 PM 2 comments
You Are a Good Student of Men
![]() | |
| |
|
|
Posted by ms diaz at 6:53 PM 0 comments
26.10.09
MERISIK GALLERY ONLINE CONTEST













setelah membace promosi yg dibuat oleh merisik gallery,
hatiku ini melonjak2 gembiranye..manela tahu, tetibe
dapat hadiah gubahan hantaran dari merisik gallery kan..ehehe
ape2 pun, i nak ucapkan jutaan time kasih kepade team merisik gallery
kerana kesudian mereka tuk menganjurkan contest ini, dan secare tdk lgsg
we all yg bakal2 pengantin ni rase sungguh teruja tuk join contest ni..ehehe
to all tean merisik gallery, kat sini i dah pilih set gubahan hantaran yg betul buat hati i
tergedik2...bende yg paling i berkenan sekali. tu ha...english box colour pink white tu..
comei sesgt..*wink*
Posted by ms diaz at 8:36 PM 0 comments
GUBAHAN HANTARAN IDAMAN SAYA
http://merisikgallery.fotopages.com
the bride : Zulkifli Ismail
the groom : Azeante Omar
Akad nikad's date : 9 oktober 2010
wedding / Sanding's date : 10 oktober 2010
Posted by ms diaz at 8:08 PM 0 comments
20.10.09
my big E day
nsb baik future SIL i de snap pic skt2..so, i upload la dulu kat sini even kualiti pic nye x bape memuaskan..ehehe..
Posted by ms diaz at 9:31 PM 2 comments
18.10.09
alhamdullillah
ku bangun pagi semalam dan pd pg2 yg akan dtg dgn penuh rse kesyukuran..
alhamdullillah, tuhan telah makbulkan jodoh ku..
kini ku telah dikurniakan seorang kekasih yg bakal menjadi hubby aku,
yang akan memimpin kehidupan aku. yang akan menjage aku, sepanjang hayatnye..
ku berharap agar kurniaan NYA itu adalah yg terbaik utkku..insyaallah..
btw, thanks to all yg wished me..doakan ape yg ku miliki sekarang
akan sentiase ku miliki hingga ke akhir hayat..
ingatkan nak upload pic tunang..tapi pic nye masih ku tak dpt..
so yg sempat ku snap de lah pic mini dais ku..
so, ku upload dulu di sini ek..
for others pic akan menyusul kemudian...*wink*

Posted by ms diaz at 5:37 PM 3 comments





