Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

8.7.09

JULAI YANG MENGEMBIRAKAN, PENANTIAN OGOS YANG MENDEBARKAN


Agak lame gak aku x update blog ni..besela agak sibuk dgn kerja2 harian (working,meeting, eating, dating)..ehehe..setiap aku mmg x sabar menatikan kehadiran julai..bukannye ape sbb besday aku jatuh dalam bulai julai..setiap kali mennti kehadiran besday aku,aku sesgt la excited..ehehe..x sbr nak tggu ape besday present thn ni..tapi ape yg aku rasekan skrg..aku dah dpt hadiah yg paling bermakna dlm hdp ku..ku bersyukur kepada mu Ya Allah..Hadiah yg paling bermakna tu adalah, aku bakal menjadi milik org..aku bakal bertunang x lame lagi dan bakal bekawin pada thn depan..itulah hadiah yang paling bermakna sekali..terima kasih Ya Allah sebab kau kunia seseorang yg begitu menyayangi dan menyintai diri ku ini..akan ku hargainya kasih sygnye sehingga ke hujung nyawa..amboi hayat bunge2 lak..

esok kitorang nak balik ipoh sesame..sonoknye rase ati..haha..1 ogos ni,parents die akan merisik aku..berdebar2 rasenye hati..sbb aku blum jumpe mak die lagi..hopefully semuanya berjalan lancar..aku berdoa camne parents aku boleh menerima die,camtu gak la family die boleh menerima aku..amin...

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com