Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

4.8.09

kenape la lelaki selalu hancurkan hati pompuan

lately ni, mmg perasaan aku x menentu..aku pun x tahu la ape yg mengganggu pikiran aku..kdg2 aku rase sedih, marah, rindu, sayang, benci dan macam2 la..sejak2 aku buat keputusan nak bertunang ni dan pas break off dgn adam bulan mei aritu, ehsan kerap kaco hidup aku..die selalu mengganggu aku dgn msg2 syg, rindu die tu..kdg2 aku cam rimas, tapi penah gak seketika aku rase rindu sgt kat die..tapi dek kerana ego ku yg amat kuat ni, aku bersyukur sbb aku x mudah terpedaya dek pujukan die tu..tapi tula, org kate tuhan tu maha berkuasa, Nya sentiasa memberi petunjuk dan myelamatkan hambaNYA dari terus buat silap..aku bersyukur sgt..mmg tiap kali aku terpandang kete WAJA AFM 852 tu..hati ku ni cam terdetik dan merasekan sesuatu..mmg instict aku ni mengatekan aku kenal sgt dgn kete ku..dekat 6 bulan jugak la kete tu sentiasa di bwh parking umah ku..setiap kali ku akan menghampiri kete tersebut..hinggakan satu malam..ehsan sms ku dan mengatakan die terlalu rindukan aku..die nak sgt jumpe aku..mmg atfirst ku teragak2..tapi atlast ku pun trn la kejap, dgn niatnak jumpe die kejap..u know wht happen?mmg betul aku kenal sgt dgn kete Waja tu..its belong to ehsan..mmg betul tekaan aku selama arini..tetibe mmg mood ku spoiled..aku jd betul2 menyampah dgn die..aku buat2 tanye sape pompuan dgn die selame arini, die kata pompuan tu cume ofismate die, tlg simpankan kete tu sbb die slalu o/station..damn..tetibe col die bunyi, pompuan tu col, dah aku dgr sgt itu suara pompuan..trs aku jd betul2 benci dan minta die hantar aku balik..setiap ari die asyik kaco aku dgn msg syg die tu, tapi dalam mase yg same die berseronok dgn pompuan tu..tetiap ari nmpk diorg bersame ku rase sgt skt ati..kdg2 gak aku rase cam jeles..em, pg semalam mmg aku bad mood sbb be sbb aku nmpk die dgn pompuan tu trn dr lif sesame..bile tgk keadaan tu, tgn ku ni cecepat sms die..yela, sure tido dgn pompuan tula mlm td..tapi yg lebih menyakitkan ati boleh die deny lagi kate die dgn pompuan tu x de ape2..siap ckp syg kat aku lg..hei!ko sendiri kalo x tahu pasai syg jgn ckpla..kalo x tahu erti syg jgn pandai2 nak lafazkannye..petang semalam balik pun, aku nmpk lagi kete tu kat bwh parking park..em, tapi die kate die kat umh..hinggalah ke pagi ni, ku pegi keje, kete tu dah x de..x tahu die blah time bile..td tetibe aku dpt sms dr sorang pompuan yg mengatekan die tu tunang ehsan..oh shit!kali ni kali ketige bende ni berlaku pade aku..dgn akmal dulu, kes saadah..pas kes saadah kes liza..then terus aku breakoff dgn akmal..kes dgn adam dulu, si shila..pas terbongkar, aku breakoff dgn adam..kali ni ehsan, dgn hajar lak..oh damn..nape seringkali bende yg same terjadi dlm hidup ku..nape setiap kali ku harus berdepan dgn bende2 camni..nsb baik la, dlm bab2 cinta 3 segi ni..aku mmg dah tertanam dalam diriku..walau camne pun, biar aku sendiri yg undur diri..x gune berebut lagi..sbb dari dulu lagi mmg dah tertanam dlm jiwaku ini, kalo die sygkan aku die x kan cr pompuan lain, dan kalo die cr pompuan lain tu sememangnye die dah x sygkan aku w/pun mulut die kate die sygkan aku..tapi hati die x..tapi aku bersyukur kerana ape yg berlaku ade hikmatnye..betul kate bro razzi aku sepatutnye bersyukur sbb terlepas dari lelaki2 yang hampeh tu sblm diorang semua jd laki aku..ape pun yg terjadi aku bersyukur sgt sbb aku dah ketemui zul..die sememangnye jodoh yg terbaik tuhan kurniakan kepada aku..aku bersyukur sgt..entahlah, nape la dlm bab2 cinta ni..aku ni selalunye bermurah hati melepaskan hak aku..dari dulu lagi aku x penah cube tuk pertahankan hak aku evendo..its not my fault..entahlah, kdg2 aku terpikir nape la lelaki ni suke hancurkan hati pompuan..padahal pompuan tu lyn die dgn baik sekali..ape2 pun yg penting hargailah ape yg tuhan bagi kepada kite..sebelum kite kehilangannya, cube lah jagainye sebaik mungkin..insayaallah..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com