Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

5.8.09

suddenly im felt so happy

tadi adam de sms..tetibe arini aku rase cam dah x marah dkt die..tetibe perasaan tu wujud..cam aku dgn akmal dulu..tetibe leh col2 as a fren..tapi mmg betul, bile kekasih bertukar jd kawan mmg rase sggh bahagia sgt..mmg dulu benci, marah sbb die tipu kite, tapi selagi kite benci padenye selagi tula, kite rase x tenang..tapi kalo kite dapat maafkan die, tetbe hati kite ni akan rase tenang dan happy..aku mintak maap kat adam sbb selame arini aku berkasar dgn die..aku tak dapat maapkan die..aku jd lagi skt hati, aku cemburu pd shila..tapi bile pas pg td kes aku dgn ehsan..tetibe je aku rase aku dah maapkan adam..aku pun sms die say sori..die reply "i ok je, truthfull i do love u"..tetibe air mate ku ini jatuh mencurah2.touching beb..tapi aku tahu, besela manusia bile dah x de depan mate baru nak kenang kan..tapi aku tahu mmg betoi die sygkan aku cam akmal gak..cube diorang ni spesis lelaki, tamak..x cukup pd yg satu..aku pun buat2 la tanye die..soalan ni mmg lame dah aku tertanye2 pd diri ku..tp still x dpt jwpn..aku pun tanye "nape ek ex bf2 i, means u, akamal dan ehsan tgglkan i sbb girl lain?im not a good women ke?or i ni x cantik ke?or i ni x sepadan dgn u all ke?..em, jwpannye.."i syg dua2.."em, tu jwpan die kan..jwpn yg dua ekor lagi tu x..em, x pe la..asalkan aku dah de org yg sayangkan aku pun dah cukup..insyaallah aku akan hargainye sebaik mungkin..amin..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com