28.9.09

2 minggu lagi

alahai cepatnye mase..
tinggal lagi 2 minggu je..
tahu x sepanjang cuti raye ni mmg ku x buat langsung sebarang persiapan tuk bertunang..
mane x nye parents bergelut dengan pindah umah baru..
raye pun ala kadar je..tahun ni raye gak byk konflik..ayh mrh aku sbb aku x bercakap dgn wan..
aku ni ego sgt ke??entahla ku pun x tahu nak ckp camne..tapi yg aku realize satu sikap buruk dlm
diri ku ni ialah, ku ni x suke ditegur, kalo ditegur mule la memuncung panjang, buat muke cam tahi..pastu aku ni x suke mengaku salah silap aku..udahla buat salah susah sgt nak mengaku..uish..
kadang-kadang tu aku sedar tapi tak tahu nape susah sgt nak berubah..

pasai hal pindah umah dah settle..cume proses mengemas nye belum lagi..sian gak kat mak kena mengemas sesorang..minggu ni nak balik ipoh lagi..ingatkan nak beli barang tuk bertunang sekali..
kalo boleh minggu ni memang nak settle kan sume bende yang boleh settle..kalo x pale otak aku ni
dok rungsing..lagi2 kena migrain...


0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com