Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

9.9.09

cepatnye mase..


ish, cepat betul mase berlalu sekarang ni..tgk la tinggal lagi 1 month, 1 week je lagi..
udahle kelam kabut nak pindah umah lagi..huhu..
tetiap minggu kalut balik ipoh..memang tahun ni la dikatekan bulan pose yg paling sibuk dalam hidupku..
tahun pas dalam bulan pose arwah makjang meninggal,tahun ni dalam bulan pose gak arwah opah wah meninggal..semalam tarikh yg paling bersejarah dan pilu 09.09.09, opah wah telah pergi buat
selame-lamenya..itula yang dikatekan dunia ini hanya pinjaman semata2..entah bile esok luse kite akan pergi meninggalkan dunia ini..
em,pasal persiapan tunang aku, so far still berjalan cume pale otakku ni poning pk pasal budget..huhu
em,pasai aku dgn die ok je..pasang surut cam pantai..tak tahula, lately ni aku jd sensitif, cepat nak marah, cepat nak naik angin..pastu merajuk je..diela, dah malas nak pujuk2 aku..sebabnye die kate kalo dipujuk lagi menjadi2..baik diam je..uish..geram tul!hopefully die akan syg aku buat selame-lamenye..amin..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com