Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

23.3.10

maafkan sekiranya aku yg bersalah

Maafkan
oleh: Dygta

Kasih maafkan aku
Tiada inginku melukaimu
Dan kini kau tinggalkan aku

Hanya dalam hatiku
Kuungkap semua penyesalanku
Kini kuingin disisimu

Reff:
Bila kumasih di hatimu
Simpan cintaku
Kembalilah untukku

Kuingin selalu di sisimu
Maafkanlah aku, kasih

note: kdg2 aku terpk besar sgt ke kesalahan ku terhadap mu..nape sekarang baru kau x boleh nak menerima diri ku..hina sgt ke diriku pd pdgn mata mu..buruk sgt ke diriku utk dirimu..nape selepas bertunang dan hampir2 nak kawin, nape x sebelum kite buat keputusan utk bertunang dulu..nape?nape benda2 camni kerapkali berlaku terhadap diriku.nape?Ya Allah Ya Tuhanku, ko tabahkanlah hati aku, berikanlah kekuatan dlm diri ku, utk menghadapi sume ni..i berharap i dah x akan sedih lagi, tapi aku x mampu..semua tu ketentuan mu Ya Allah..ko bukakanla pintu hati die supaya die boleh menerima diriku ku ni cam dulu..ko lembutkanlah hati die Ya Allah..

3 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

diaz, kenapa ni? i baru je tau minggu lepas buka blog u, lama sangat tak update, hari ni i tgk ada update baru, anything if u need to talk email i okay.. banyak bersabar dan berdoa semoaga terbuka hati dia..

ms diaz said...

thanks alot nurul..

dialicious said...

diaz-at this point,selain berdoa,u jgn sekali2 blame diri u..nanti nampak mcm u betol2 ade buat salah n lagi dia pikir yg negatif..aper kata u diam dulu smpai dia yg cari u dulu.if dia pun diam xde effort,means he's not the one

 
Blogger Templates by Wishafriend.com